dinsdag 15 april 2014

De poppen van Studio-Esgarcot


Oh la, la, ik heb mijn oog laten vallen op een Fransoosje. En wat voor een. Hij heeft mijn echt hart gestolen ... 

Deze mooie man komt van het designlabel Studio-Esgarcot van Sophia Meeskens. Sophia maakte als klein meisje al poppen, poppenkleding en zelfs hele poppenhuizen uit alles wat ze maar kon vinden. Na haar studie en een carriere in de mode-industrie besloot ze haar oude liefde weer op te pakken en meer te doen met haar eigen ideeën. Twee jaar geleden richtte ze Studio-Esgarcot op om kleine loveables te maken voor kinderen. Inmiddels is de poppencollectie uitgebreid met leuke (woon)accessoires zoals een Pierrot-slinger, kaarten en posters. Elk product is ontworpen en gemaakt door Sophia.

Ik kocht mijn Monsieur Moustache bij Little Ladybugs, maar Sophia verkoopt haar producten ook via haar Etsy-shop. Op haar website vind je nog meer verkooppunten waar je je eigen Pierrot kunt scoren of bijvoorbeeld een kittige Mr. Cat. Ook leuk als origineel kraamkado. 

En slaat de vonk bij jou ook over?

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.