woensdag 24 september 2014

The Flower Effect


Ik schrik me rot als er een boeket afgeleverd wordt zo groot dat ik twee handen nodig heb om het vast te kunnen houden. Aan het boeket zit een kaartje met de tekst 'For You'. Oh my, zijn ze van Andre? Waarom? Ben ik een belangrijke datum vergeten? Was ik wel zo gezellig de laatste tijd? Zijn ze eigenlijk wel voor mij? Zijn ze niet verkeerd bezorgd? Er schiet van alles door mijn hoofd. Als ik de bezorger er naar vraag, verzekert hij me dat ze echt hier afgeleverd moeten worden. Nieuwsgierig kijkt hij naar het boeket en dan naar mij. De bloemen zijn prachtig. Hij glimlacht en begint een praatje over bloemen en zijn vrouw. 

Tja... zo had het kunnen gaan. De werkelijkheid is dat ik wist dat deze bloemen zouden komen. Ze zijn onderdeel van een activiteit van Mooiwatbloemendoen.nl (je weet wel, mijn overdag baan). Samen met o.a. Basha de Bruijn maakten mijn collagae een prachtige film over het effect wat bloemen op ons hebben. Als je met een bos bloemen loopt kun je rekenen op bewonderende en nieuwsgierige blikken, een praatje, een vrolijke lach of zelfs een arm om je heen. De reacties in de film zijn stuk voor stuk echt. Van echte mensen zoals jij en ik. Alleen Sophie en Paul zijn acteurs.

Hier kun je de film bekijken. 

Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Laat je het weten?

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.