maandag 12 januari 2015

The 52 Project: 2/52



Oh boy, ik geloof niet dat Joris ooit stil staat. Dat en het feit dat ik eeuwig met mijn instellingen aan het klungelen ben, zorgt ervoor dat ik nog al eens een momentje mis. Én dus heel veel beelden blurry zijn.  

Toen ik dit las "... But guess what? You're going to miss moments. Every day. For as long as you're taking photo's. It's part and parcel of the experience - there's no getting around it." voelde ik mijn kwartje vallen. En weet je wat? In die reeks van beelden stuit ik soms ook zomaar ineens op iets moois. 

Week 2: mijn nieuwsgierige jongetje die standaard zegt "mama, ik wil niet douchen", maar ondertussen uren kan poedelen. 

Later als ik groot ben wil ik ook van deze sprookjesachtige beelden kunnen maken. En kijk deze mooie serie. Nog 50 weken om te oefenen ...

Linking with Jodi.

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© From Ezter with Love Maira Gall.